De Paashaas was al vroeg op het Luuëkerpârk en de kindjes ook. Ze wilden allemaal op de foto met onze knuffelhaas. Ook dit jaar was een grote opkomst. Tientallen kinderen van groot tot klein konden haast niet wachten om de gouden eieren te vinden. Met mandjes, tasjes, mutsjes en emmertjes mochten ze om 16.00 uur op pad om de eieren te zoeken.

Overal in het park lagen de bontgekleurde eitjes. De kleintjes met wat hulp van papa of mama, de oudere kinderen gingen zelf op pad. Tussen de banden van de crossbaan, bij de bloembollen, graspollen, struiken en ook in de insectenhuizen.

Toen de meeste eieren waren gevonden werden deze eerlijk onder alle kinderen verdeeld. De vinders van de gouden eieren kregen een extra chocolade presentje.

Weer een mooie activiteit van Wijkraad Leuken samen met Buurtvereniging Vrouwenhof.
Dank aan alle vrijwilligers die zich hebben ingezet voor deze topmiddag.

Ook dit jaar weer dank aan Eierenautomaat Luuëke