De Rabobank en Albert Heijn-Heerschap dragen onze sport/cultuur clubs een warm hart toe. Je kunt lokale clubs steunen door hun kas te spekken.

Spek de kas actie bij Albert Heijn Heerschap van start
Zaterdag kwamen negen Weerter sportverenigingen bijeen om samen de start te vieren van de nieuwe lokale spaaractie van Albert Heijn Heerschap. Het sparen voor in totaal €15.000,- kan vanaf maandag eindelijk beginnen. Vanuit Leuken doet TC Weert-Oost mee, maar je kunt natuurlijk ook andere Weerter clubs steunen!

Spek de kas actie
Op maandag 11 september start de Spek de kas actie van Heerschap Verbindt!, waarbij €15.000,- wordt verdeeld onder de deelnemende verenigingen. De actie loopt tot en met zondag 22 oktober in de Albert Heijn Heerschap supermarkten in Heythuysen, Nederweert en Weert.
In totaal doen er 18 verenigingen mee aan deze actie en zullen zij samen een bedrag van €15.000,- verdelen. Hoe meer stemmen een vereniging ontvangt, hoe hoger het geldbedrag is dat zij zullen ontvangen.

Hoe de actie werkt en andere informatie
Kijk op Weertdegekste

Ontdek Rabo ClubSupport
De Rabobank geeft als coöperatieve bank ieder jaar een deel van haar resultaat terug aan verenigingen. Ook zetten zij hun kennis en netwerk in om clubs toekomstbestendiger te maken.

Heb je een bankrekening bij de RaboBank dan kun je ook dit jaar op drie verenigingen stemmen. Vanuit Leuken doen bv. buurtvereniging Vrouwenhof, KVW Leuken en Scouting St. Job mee.

Stem vóór 26 september op jouw drie favoriete clubs of verenigingen!  via deze link