Op zondagmiddag 2 juli organiseert Wijkraad Leuken een sportieve middag voor jong en oud op het Luuëkerpârk. Fietscrosswedstrijden voor de jeugd en voor de volwassenen een jeu de boules competitie.

Fietscrosswedstrijd

Jongens en meisjes t/m 12 jaar worden met hun crossfiets om 13.30 uur verwacht op de crossbaan op het Luuëkerpârk. Om alle kinderen een kans te geven kampioen te worden, verdelen wij ze in drie leeftijdsgroepen.

Ben jij de top crosser die een mooie medaille gaat winnen? Ga veel oefenen, je maakt vast kans op een leuke prijs.

Je hoeft je niet aan te melden.

Jeu de boules toernooi

De nieuwe jeu de boules baan ligt er prachtig bij, daar moet veel gebruik van gemaakt worden. Alle inwoners van Leuken/Vrouwenhof worden uitgedaagd een potje te spelen tijdens ons eerste jeu de boules toernooi. Op zondag 2 juli starten we om 14.00 uur met de eerste potjes.

Stop vóór 29 juni een enveloppe met € 2,00 en een briefje met:

• de namen van jouw team (2 personen)
  • de contactpersoon en zijn/haar telefoonnummer

in de brievenbus van Voorstestraat 116.

Mocht je geen teamgenoot vinden, maar wil je wel meedoen? Geef je op – vermeld wel even je leeftijd – en wij doen ons best een teamgenoot te vinden.

Heb je zelf geen jeu de boules ballen? Geef dat even door en wij zorgen voor een setje.

Win die fraaie wisseltrofee!
Ga de komende weken oefenen, maak kans op de wisseltrofee of een van de leuke prijzen. Wij zorgen voor een gezellig sfeertje.