In de week van 27 februari start Punt Welzijn met Blok 2 van Sport na school, met aanbod vanuit de sportverenigingen en aanbod vanuit Punt Welzijn. Er is veel keus: hockey, handbal, basketbal, zwemmen en atletiek. Wil jij kennismaken met een van deze sporten? Meld je dan snel aan!

Sport na School via de sportverenigingen,  voor kinderen uit groep 1 t/m 8
Onze Combinatiefunctionarissen Sportverenigingen organiseren in samenwerking met de verenigingen een naschools aanbod. Zo organiseren we Hockey na school, Handbal na school, Basketbal na school, Zwemmen na school en Atletiek na school. Wil jij kennismaken met een van deze sporten? Meld je dan snel aan!

Inschrijven voor blok 2 Sport na school ‘Aanbod sportverenigingen’ is mogelijk vanaf 19 december 9:00 uur en kost slechts 12 euro! Meld jouw kind aan via www.puntwelzijn.nl/sns/sportverenigingen

Sport na School via Punt Welzijn voor kinderen uit groep 1 t/m 6
Door heel Weert kunnen kinderen in speelzalen of sporthallen deelnemen aan onze activiteiten met als doel motorisch en sociaal emotioneel sterker te worden. Wil jouw kind graag na schooltijd in beweging komen? Meld jouw kind dan snel aan!

Inschrijven voor blok 2 Sport na school ‘Aanbod Punt Welzijn’ is mogelijk vanaf 19 december 9:00 uur en kost slechts 15 euro! Meld jouw kind aan via www.puntwelzijn.nl/sns/puntwelzijn en ontvang een gratis sport na school shirt van Coladasport!