Kom je op zaterdagavond 25 februari naar de spooktocht? Na de geweldige, enge spooktocht van vorig jaar waar 200 kinderen aan hebben meegedaan, organiseert wijkraad Leuken met Scouting St. Job dit jaar weer een super creepy tocht door onze wijk. We beginnen om 18.45 uur voor de jongere kinderen en vanaf 19.30 uur mogen de echte durfallen meedoen.

Om wachttijden zoveel mogelijk te voorkomen gaan we de deelnemers in tijdsvakken indelen. Je krijgt hierover natuurlijk bericht.

Start/Eindpunt
Scoutinggebouw aan Klein Leuken 14.

Kosten zijn €1,- per persoon/deelnemer
Hiervoor mag je meedoen aan een super spannende spooktocht en krijg je na afloop een warme kop chocolademelk ☕️en een koek🍪

Opgeven
Vóór 23 februari per mail: spooktocht@wijkraad-leuken.nl

Graag onder vermelding van je naam, mailadres, telefoonnummer en het aantal deelnemers in jouw groep; vermeld ook jouw voorkeur voor ‘enge’ en ‘minder enge’ tocht.

Durf jij het aan ?? 💀💀

Wil je alvast wat enge inspiratie? Bekijk het filmpje op onze Facebookpagina