Alle kinderen uit Leuken zijn vast nieuwsgierig wat wijkraad Leuken heeft bedacht om ze eens flink te laten griezelen. Op vrijdagavond 25 februari is er een Spooktocht voor alle kinderen uit de wijk tussen de 7 en 15 jaar.

Ouders kunnen uiteraard óók meelopen. De start is vanaf het scoutinggebouw St. Job aan Klein Leuken 14. De route is een wandeling van zo’n 45 minuten langs allerlei griezelige dingen.

De organisatie is enthousiast tewerk gegaan en heeft fraaie en spannende creaties bedacht; deelnemers kunnen zich steeds laten verrassen. Onderweg krijgen de kinderen twee ‘eng-lekkere’ snoepjes en na terugkomst bij het scoutinggebouw is er chocomel met een wafel voor iedereen die mee heeft gelopen. Ze kunnen dan even bekomen van de spannende tocht en natuurlijk kan er ook flink ‘na-gegriezeld’ worden.

Aanmelden en vertrektijden
Zorg dat je een kwartier voor je wilt vertrekken aanwezig bent om je aan te melden. Iedere tien minuten start een groepje kinderen. Het aanmelden kan vanaf 18.45 uur tot 20.15 uur.

• van 19.00 uur tot 19.45 uur is de route voor de ‘iets bangere’ kinderen
  • voor de “meer stoere” kinderen kan er gestart worden tussen 19.45 uur tot 20.30 uur.

Als een groepje samen wil lopen, dan moeten die kinderen zich tegelijk aanmelden.

Laat je eens flink verrassen en natuurlijk schrikken !! Geef je snel op via het evenement van Facebook!!