Een groot gemis voor jong en oud de afgelopen jaren, de jaarlijkse Sint Maarten familieoptocht en het grote Sint Maartens vuur. Gelukkig kan het weer. De vele vrijwilligers hebben alles voorbereid voor een gezellige familieoptocht, een prachtig vuur met lekker warme dranken en wafels.
Dit jaar een speciaal welkom voor sambaband/percussiegroep As Araias en Sint Maarten.

Ze zullen voorop lopen in de stoet naar de vuurstapel aan de Leukerschansstraat. En natuurlijk zorgt scouting weer voor wafels, warme chocomelk en glühwein. Allemaal ingrediënten voor een spannende, sfeervolle avond.

Programma vrijdag 11 november

18.00 – 19.00 uur
Kunnen de kinderen langs de deuren gaan voor snoep.
We vragen wijkbewoners om een lampje aan te doen bij de voordeur of in het raam zodat kinderen weten waar ze welkom zijn.

19.00 – 19.15 uur
Bijeenkomen in parkje bij IKC tussen de Voorstestraat en Middelstestraat

19.15 – 19.30 uur
Vertrek van IKC familieoptocht met voorop Sint Maarten en percussiegroep As Araias;
route  Middelstestraat/ Frankenstraat/ Achterstestraat/ Leukerschansstraat

19.30 – 21.00 uur
Sint Maartensvuur op Vrouwenhof, achter op speelterrein/skatebaan Leukerschansstraat

Verkeersregelaars
We verwachten veel kinderen met hun ouders en natuurlijk willen we dat de Sint Maarten viering veilig verloopt. Daarom zorgen verkeersregelaars dat iedereen zo veilig mogelijk van het parkje naar het terrein aan de Leukerschansstraat kunnen lopen. We vragen alle deelnemers hun instructies op te volgen.