Schutterij St.Job organiseert op zondag 9 juni het 400e schuttersfeest van de bond EMM. Dit alles op onze eigen locatie: Kaaskampweg 7 in Weert. De schoonheidswedstrijden, beoordeling koningsparen en marketentsters e.d. en marswedstrijden beginnen om 12.30 uur.

Om 13.45 uur is de opening op het terrein van vv DESM. De optocht zal vanaf dit terrein starten en gaat door Vrouwenhof.

De buksen mogen om 15.15 uur worden ingeschoten en dan kunnen de schutterijen aanvangen met korpsschieten.

De hele middag zingt ‘Blaoskracht 11’ in de tent. Gratis entree.

Schieten voor joeks- en blaaskappen
Op zaterdag 8 juni is er vastelaovendj schieten voor joekskapellen en blaaskapellen en vastelaovendjverenigingen.

De wedstrijd begint om 13.30 uur.

Kom allen kijken! je bent van harte welkom.

Vanwege het ongekend natte weer is het niet zeker dat alle onderdelen van het programma door kunnen gaan. Kijk voor actuele informatie op de Facebookpagina van de Schutterij.

Route Schutterij zondag 9 juni