Het Samenfonds in Weert is een goede doelenorganisatie die sinds 2015 € 300.000 heeft geschonken aan 180 vrijwilligersinitiatieven in Weert. Het Samenfonds verkrijgt haar middelen door het inzamelen en verkopen van tweedehandstextiel en speelgoed in de Sponsorwinkel.

Doordat de verkoop tijdens de Corona-periode was stilgevallen waren de inkomsten nagenoeg opgedroogd. Het afgelopen jaar heeft zich dit weer hersteld. Hierdoor kunnen er weer meer sponsoraanvragen worden gehonoreerd.

Het Samenfonds is een initiatief van de Sponsorwinkel Weert. De stichting Sponsorwinkel neemt de aanvragen in behandeling. Op de website van de Sponsorwinkel, onder het menu ‘Samenfonds aanvragen’, staan de criteria en kan een aanvraag gedaan worden. Het maximale Sponsorbedrag is verruimd. Kijk hiervoor op www.sponsorwinkelweert.nl.

Je ondersteunt het werk van het Samenfonds door het inleveren van gebruikt textiel, schoeisel en speelgoed of door het kopen in de Sponsorwinkel.

Je vindt ’t in de Sponsorwinkel aan de Dr. Schaepmanstraat 17 in Weert tijdens de openingstijden:

– Kleding: dinsdag t/m vrijdag van 13:00-16:30 uur en zaterdag 9:00-13:00 uur

– Speelgoed: donderdag en vrijdag van 13:00-16:30 uur en zaterdag 9:00-13:00 uur