Een moeilijke beslissing, maar het kan niet anders carnavalsvereniging Zweeloeëre houdt op te bestaan. Wat jammer. Vele kinderen en hun ouders hebben jaren genoten van de optocht, de jeugdraad van 11 en natuurlijk de andere vastenavond activiteiten. We zullen hen missen.

Via FaceBook maakten ze hun besluit bekend:

Leef vastalovendj-vieërders,
Vae vînge ’t êrg meuijlik um uch ’t volgendje te laote wieëte, vae v.v. de Zweeloeëre gaon doeër as röstendje vereîniging.
Vae hebbe neet genógt lede um ’n kómplieët ‘’vastelaovendj-sezoên’’ nieër te zette. Al jaore zeen vae op zeuk nao lede di-j wat wille beteîkene in de organisatie van de ‘’Luuëker vastelaovendj’’, jaomer genóg zónger succes.
Waat zeen heej van de consequenties?
Gein jeugd preensenpaar, geine groeëte preens, geine jeugdraod van 11 en gein activiteiten georganisieërdj doeër v.v. de Zweeloeëre op Luuëke.
‘T és ’n pienlik besloêt, de Zweeloeëre zeen d’r nóg mer maake ‘nne meujlikke tiêd doeër.
Namens het bestuur en leden, V.v. de Zweeloeëre