355 kinderen van IKC Leuken (Basisschool) krijgen tennisles bij TC Weert-Oost

Vanaf 25 oktober t/m 17 november 2023 op de woensdag-, donderdag-, en vrijdagochtenden zul je de jeugd gaan aantreffen op ons tennispark. De kinderen van groep 3 t/m 8 van IKC Leuken krijgen tennisles in het kader van hun buiten gymles programma. Iedere groep krijgt 2×45 minuten tennisles.

We zijn heel blij met de samenwerking met IKC Leuken. De kinderen maken laagdrempelig kennis met tennis en onze mooie club. De KNLTB was ook heel blij met dit initiatief en heeft ons kosteloos 25 jeugdrackets in bruikleen gegeven, zodat de kinderen met een passend racket een balletje kunnen slaan.

De lessen worden gegeven door de gymleraar van IKC Leuken. Hopelijk wordt een aantal jeugdigen met het tennisvirus besmet en kunnen we ze geleidelijk laten instromen als lid van onze vereniging. Immers de jeugd heeft de bal in de hand.