Op 23 januari a.s. markeert een opwindende dag voor alle basisscholen in de Gemeente Weert, want dan worden de langverwachte boekjes van Sjors Sportief verspreid. Het startschot voor dit sportieve avontuur zal worden gegeven op basisschool Swartbroek (Bertiliastraat 1, 6005 PA Weert), waar de winnaar van de kleurwedstrijd de voorkant van het boekje siert.

Sjors Sportief Weert biedt in het boekje maar liefst 65 verschillende activiteiten aan, variërend van dans, hockey, basketbal tot scouting en nog veel meer. Een bron van inspiratie voor alle kinderen om actief deel te nemen aan diverse sporten en activiteiten. Dit initiatief wordt mogelijk gemaakt door de nauwe samenwerking tussen Sportakkoord Weert, Weert in Beweging en Punt Welzijn.

Persbericht Kick-off Sjors Sportief