Laatste kans om je op te geven. Speciaal voor alle middelbare school leerlingen in de wijk Leuken is er op zaterdag 15 oktober een leuke pubquiz in café Jonas. Een spannende uitdaging voor iedere tiener, of samen met een team!

Aanvang 20.00 uur.

Het eerste drankje en snack wordt jullie aangeboden door sponsors.

Op deze avond nemen teams van 4 à 5 personen het op tegen elkaar door vragen te beantwoorden. Dit kan zijn over sport, aardrijkskunde, cultuur, muziek, films, enz. Op een antwoordformulier beantwoorden teams quizvragen, die de quizmaster stelt. Het team dat de meeste vragen goed heeft wint.

Echt een leuke activiteit van de jongeren voor de jongeren.

Schrijf je nog snel even in als team (minimaal 4 personen) of individueel. In dat laatste geval worden door de organisatie teams samengesteld van de individuele aanmeldingen.

Aanmelden kan individueel of per team via communicatie@buurtverenigingvrouwenhof.nl

Be smart and beat them all!

Deze activiteit wordt georganiseerd door buurtvereniging Vrouwenhof in samenwerking met Wijkraad Leuken.