De winnaars van de Kerstwedstrijd zijn inmiddels bekend. Hun namen en prachtige kunstwerken hebben we via onze social media (Facebook en Instagram) en website/wijkflits bekendgemaakt. De winnaars hebben de prijzen in ontvangst genomen.

Tijdens de wedstrijd hebben we via de social media regelmatig inzendingen laten zien. Prachtige kunstwerkjes die allemaal eigenlijk een prijs verdienen.
Op speciaal verzoek laten we hier alle inzendingen (soms zelfs meerder foto’s van hetzelfde kerststuk) zien. De foto’s met letters zijn door de jury beoordeeld als zijnde de 10 mooiste, meest bijzondere creaties; hieruit zijn de drie winnaars gekozen.

Dank aan alle Leukenaren die hebben meegedaan aan deze wedstrijd. En misschien tot de volgende keer.