Omdat bij hartfalen iedere minuut telt, is het hard nodig om verspreid over de wijk genoeg vrijwilligers te hebben. Wij zijn daarom blij dat nieuwe vrijwilligers zich hebben gemeld. Zij hebben deelgenomen aan de reanimatie-opleiding met AED-inzet en ze zijn geslaagd.

Van onze instructeur Ron Haex hebben zij het bijbehorende certificaat ontvangen. Wanneer iemand op Leuken wordt getroffen door hartfalen, kunnen ook zij als vrijwilligers hun inzet leveren en levensreddende hulp verlenen.

Mocht je meer willen weten over dit vrijwilligerswerk, kijk dan voor informatie op onze website Hartsaveleuken.nl

Dit najaar verzorgen we weer gratis opleidingen voor vrijwilligers op 9 en 16 november. Wij zouden het zeer op prijs stellen als we weer een groep nieuwe vrijwilligers op kunnen leiden. Ook jij kunt je aanmelden via de website.