Wat moesten we toch zonder al die vrijwilligers? Dankzij hen kunnen we het hele jaar door leuke activiteiten aanbieden, wordt het Luuëkerpârk onderhouden, belangen van wijkbewoners behartigt bij de Gemeente en nog veel meer. Tijdens een gezellige borrel maakten de verschillende werkgroepen met elkaar kennis. Dank je wel allemaal. Echt super wat jullie allemaal doen.

Activiteiten waar groepen vrijwilligers zich de afgelopen tijd voor hebben ingezet zijn: Spooktocht, RommelRoute, Sint Maartens optocht en vuur, Pompoenwedstrijd, beestjes zoeken in het Luuëkerpârk, en nog veel meer wat misschien niet meteen zichtbaar is voor iedereen.

Oproep
Heb jij zin om ook mee te helpen om onze wijk nog actiever, leefbaarder of veiliger te maken. Meld je aan via onze mail: communicatie@wijkraad-leuken.nl

We zoeken ook nog uitbreiding voor ons bestuur. Heb je een paar uur over om je in te zetten voor onze wijk, meld je dan aan. We komen zo’n 6 keer per jaar bij elkaar.

Ook zijn ideeën voor nieuwe activiteiten altijd welkom.