Pompoenwedstrijd

Home/Pompoenwedstrijd
Dit evenement is voorbij.

Voor alle kinderen op de basisschool (4 -12 jaar) organiseert Wijkraad Leuken weer een leuke pompoenwedstrijd. Op zondag 16 oktober om 13.00 uur konden de kinderen bij de ingang van het Luuëkerpârk weer een pompoen ophalen om deze zo mooi mogelijk te versieren.

Een gezellige bezigheid in de herfstvakantie voor onze jeugd. Ieder jaar wordt de jury verrast door de creativiteit van de kinderen in onze wijk.

Hoe doe je mee?
Maak een foto van jouw creatie en stuur die vóór 29 oktober naar communicatie@wijkraad-leuken.nl
Vergeet niet jouw naam, leeftijd en adres in de mail te zetten.

De makers van de drie mooiste, meest bijzondere pompoenen winnen een mooie prijs.

In het Halloween weekend op zondagochtend 30 oktober worden om 10.00 uur de winnaars bekendgemaakt tijdens een korte bijeenkomst op het Leukerpark. De kinderen kunnen dan elkaars kunstwerkje bewonderen en krijgen een kleine attentie.

En natuurlijk kun je de pompoen met Halloween in de voortuin zetten zodat de hele wijk hem kan zien.

*Oudere kinderen kunnen ook een pompoen ophalen maar doen dit jaar niet mee voor de prijzen.

Ga naar de bovenkant