De scouts van Scouting St. Job Leuken-Weert houden ook dit jaar weer hun jaarlijkse paaseierenactie.
Net als alle afgelopen jaren gaat het om paaseieren van hoge kwaliteit. De scouting vraagt € 4,50 voor een doosje van 10 eieren.

In tegenstelling tot veel andere aanbieders, krijg je bij de scouts namelijk paaseieren die gespoten zijn en niet machinaal gedompeld. Dat levert prachtige eieren op waarbij de verf vrijwel niet door de schaal heen in het eiwit trekt.

De scouting vraagt € 4,50 voor een doosje van 10 eieren. Een traytje van 30 eieren heb je al voor € 12,50.

Zie onderstaande flyer die in de wijk Leuken huis-aan-huis wordt bezorgd. Online bestellen kun je doen via een online bestelformulier.

Bestellingen plaatsen kan t/m donderdag 23 maart 2023. De bestelde eieren kun je vervolgens op vrijdag 31 maart (19.30 – 21.00 uur) of zaterdag 1 april (10.00 – 12.00 uur) ophalen in scoutinggebouw ‘t Luukske, Klein Leuken 14.

Grote bestellingen voor bedrijven of verenigingen kunnen in overleg worden bezorgd. Neem daarvoor contact op via paaseieren@scoutingstjob.nl .

Elke euro die de scouts met deze actie verdienen, komt rechtstreeks ten goede aan hun jeugdleden van 11-14 jaar.
In voorgaande jaren hebben zij hiermee activiteiten als lasergaming, rotsklimmen, survival, boogschieten en abseilen
kunnen financieren. Stuk voor stuk onvergetelijke activiteiten voor hun leden.