Heeft u een kapotte stofzuiger, een defect koffiezetapparaat, iets aan uw kleding, fiets of computer, Repair Café Weert kan u helpen. Elke tweede zaterdag van de maand, van 13.00 tot 16.00 uur, staan onze handige vrijwilligers op Dr. Kuyperstraat 221 in Weert weer voor u klaar.

Zij hebben sinds december 2014 honderden apparaten geïnspecteerd en vaak met succes gerepareerd. Dit is bovendien helemaal gratis. Zo spaart uw het milieu en uw portemonnee!

Veel apparaten goed te repareren!
Het Repair Café Weert heeft sinds 2014 zoveel ervaring met huishoudelijke apparaten, textiel, fietsen en computers opgedaan, dat we bijna alles kunnen repareren. Meer dan honderd verschillende zaken werden in de afgelopen jaren aangeboden. Vele gingen gerepareerd de deur weer uit. Dat is goed voor uw portemonnee en het milieu.

Vaak blijken eenvoudige mankementen de hele werking van het apparaat te verstoren. Denk maar aan een inwendige breuk in een snoer of kalkafzetting in het toestel. Neem bij voorbeeld uw defecte Senseo apparaat mee of uw kapotte stofzuiger mee en laat onze handige vrijwilligers ernaar kijken. Grote kans dat we die voor u kunnen repareren. Het repareren is helemaal gratis. Onderdelen moet u zelf aanschaffen, wij helpen u daarbij. Voor de reparatie kunt u een vrijwillige bijdrage doen in onze spaarpot.

Waar, wie en wanneer?
Het Repair Café Weert bestaat sinds december 2014 en is elke tweede zaterdag van de maand open van 13.00 tot 16.00. Het Repair Café is een initiatief van de wijkraad Groenewoud die maandelijks belangeloos zorg draagt voor de organisatie van het geheel. Het Repair Café is bedoeld voor alle inwoners van Weert e.o.

Heeft u niets te repareren, maar is uw interesse gewekt? Kom dan ook langs en neem een kijkje. Helpt u ons mee om het Repair Café Weert groter en bekender te maken?

Meer informatie over het Repair Café Weert vindt u ook digitaal op facebook.com/repaircafeweert.

Het Repair Café Weert
Dr. Kuyperstraat 221, Weert