Iedereen in onze wijk kan op elk moment een hartstilstand krijgen, ook een lid van jouw gezin of je buren…  Hartsave Leuken is een netwerk van vrijwilligers die worden ingezet bij reanimaties in onze wijk. Hartsave Leuken zorgt voor het opleiden van vrijwilligers (reanimatiecursussen) en het plaatsen en onderhouden van AED’s in onze wijk. Hierdoor gaat er in acute situaties zo min mogelijk tijd verloren en kunnen we met elkaar een levensbelangrijk verschil maken.

Als stichting zijn we volledig afhankelijk van donaties en sponsoring. Op woensdag 12 juni zullen vrijwilligers van Hartsave in een deel van Leuken collecteren. Dit jaar zal er op de Vlaaipunt aan de deur gecollecteerd worden. Woon je niet op de Vlaaipunt of heb je ons gemist en wil je evengoed bijdragen aan Hartsave Leuken? Via de QR-code kun je een donatie doen. Iedere donatie, klein of groot, is meer dan welkom.

Wil je ons netwerk van vrijwilligers versterken en een reanimatiecursus volgen? Meld je dan aan via onze website:  www.hartsaveleuken.nl